środa, 28 maja 2014

Prolog!! :-D


,,Ból...mocny ból w łuku brwiowym....w biodrze i krzyk mamy:
-Becky!!Uciekaj!!!-ostatkami sił wygrzebałam się spod ruin samochodu.Gdy byłam wystarczająco daleko by odpocząć usłyszałam huk i ostatni pisk mamy....mojej kochanej mamy.
-Kocham Cię..-szepnęłam i się rozpłakałam."
Wtedy ostatni raz powiedziałam komuś te dwa słowa.Mojej mamie....której nie ma już przy mnie od 4 lat a czuję się jakbym straciła ją wczoraj.Mam na imię Becky.Po tym wypadku wszystko się zmieniło....przyjaciele odeszli,inni wzięli się za karierę-a właściwie tylko jeden....Harry Styles.Nazwisko znane na całym świecie którego mam już dosyć.Obiecywał,przysięgał,że będzie na zawsze i nigdy nie opuści.......kłamał ale dlaczego?-to pytanie zadaję sobie od paru lat.Została tylko Pauline(Polly).....zawsze na nią mogę liczyć.Mimo że często ładujemy się w tarapaty zawsze udaje nam się wyjść cało.Pewnie zastanawia was jakie tarapaty?A więc już wam mówię:
~nielegalne bójki,
~nielegalne wyścigi,
~upijanie do nieprzytomności i lądowanie na izbie wytrzeźwień.
To było tylko kilka moich przewinień.Resztę dowiecie się o mnie później.
..................................................................................................................................Hej misie mam nadzieję że podoba wam się prolog :D Zostawcie komentarz co o tym myślicie.W razie jakiś uwag piszcie tutaj.Miłego czytania. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz